Verzendingen, betalingen en retouren

I. PAYMENT METHODS:

  1. De Kurk-Winkel online stelt de volgende betalingsformulieren ter beschikking van zijn gebruikers:
  • VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic en Maestro creditcardbetalingen gerealiseerd door het bedrijf eCard Inc. De realisatiekosten van de betaling worden gedekt door de winkel.

– Betalingen via PayPal. De realisatiekosten van de betaling zijn voor rekening van de opdrachtgever.

II. VERZENDING

1. Aangekochte goederen worden binnen de grenzen van Groot-Brittannië aan klanten geleverd via het koeriersbedrijf van Parcel Force of een dergelijk bedrijf. De verzendkosten zijn als volgt:

  • Basisverzendkosten: 7.10 EUR (tot 2 kg)

2. Gekochte goederen worden geleverd op het adres dat is opgegeven in de bestelling voor. De klant is verplicht om de administratie van de winkel te informeren over elke wijziging die van invloed is op de totstandkoming van de overeenkomst, in het bijzonder over de wijziging van contactgegevens die cruciaal zijn voor verzending, evenals over het wijzigen van het contact-e-mailadres en telefoonnummer. Anders worden e-mails en mededelingen naar oude adressen gestuurd.

3.   Aangezien de pakketten die naar onze klanten worden verzonden, gegarandeerd zijn, dient u de inhoud van het pakket te controleren in aanwezigheid van de koerier OP DE DATUM VAN DE LEVERING. In het geval van enige schade, ga dan verder met het opstellen van een schadeprotocol, waarin u de methode van de gebruikte goederenbeschermingsmethoden specificeert (‘Fragile’ sticker, kartonnen verdelers, twee dozen, omslag), op basis van de verstrekte informatie , dan vorderen wij schadevergoeding van het bezorgbedrijf. De levertijd is 3-5 werkdagen nadat we het hebben verzonden.

  Bij schade aan de goederen heeft de klant twee mogelijkheden:

1. De klant neemt de goederen aan en schrijft tegelijkertijd met de koerier het schaderapport op, neemt foto’s van de schade en stuurt deze naar het e-mailadres:

office@kurk-winkel.nl


2. De klant weigert het pakket te accepteren. Deze e-mail zal de basis vormen voor het claimen van de teruggave van alle beschadigde elementen.

Indien de koerier weigert de inhoud van een pakket te controleren, schrijf dan zijn of haar naam en telefoonnummer op en geef ons achteraf dit feit door.

ALS U DE HIERBOVEN VERMELDE REGELS NIET NALEVING, ZULLEN KLACHTEN NOG STEEDS in overweging worden genomen, MAAR DE KOSTEN VAN NIEUWE ELEMENTEN EN DE VERZENDKOSTEN ZULLEN DOOR DE KOPER WORDEN GEDEKT.

4. Op het moment van orderacceptatie gaat het eigendomsrecht over op de koper, samen met het risico verbonden aan het bezit en gebruik van de bestelde goederen, inclusief het risico van beschadiging of verlies van artikelen.

5. Verzendingen worden binnen 3 werkdagen gerealiseerd. De administratie van de winkel heeft het recht om de verzenddatum te wijzigen in geval van omstandigheden waarop zij geen controle hebben. Als de klant goederen heeft besteld die op verschillende data beschikbaar zijn, wordt de realisatieperiode van de bestelling verlengd en wordt de bestelling uitgevoerd na ontvangst van het laatste item van de lijst.

6. Alle items die naar klanten worden verzonden, zijn zorgvuldig verpakt en verzekerd tegen verlies en beschadiging.

III. ITEM RETOURNEREN

 1. De klant kan beslissen om de goederen die via onze winkel zijn gekocht binnen 14 dagen na het ophalen van het pakket te retourneren. De betreffende goederen worden alleen geaccepteerd als ze ons worden opgestuurd in de originele, onbeschadigde verpakking, inclusief alle componenten, en als de goederen zelf niet beschadigd zijn en geen sporen van gebruik vertonen.

2. De Klant zal de originele kennisgeving van beëindiging van de overeenkomst aan het pakket en het originele aankoopbewijs (kassabon of factuur) hechten. Indien de klant de genoemde documenten niet bijvoegt, worden artikelen niet geaccepteerd. De klant zal ook de administratie van de winkel voorzien van nauwkeurige gegevens van de koper, inclusief zijn of haar bankrekening, waarop het geld voor het gekochte artikel zal worden geretourneerd.

3. Als er aanvullende, bonusartikelen zijn geleverd bij de bestelde goederen, zullen deze ook worden geretourneerd.

4. De administratie van de winkel garandeert de teruggave van de waarde van het product.

5. Het geld wordt binnen 10 werkdagen teruggestort op de opgegeven bankrekening. Als de betaling met een creditcard is gedaan, wordt het geld teruggestort op de rekening van die kaart.

6. Verzendkosten worden niet geretourneerd.

7. Goederen worden uitsluitend op kosten van de klant geretourneerd.

8. De klant gaat ermee akkoord de goederen te beveiligen tegen alle mogelijke schade die kan optreden tijdens het transport.

9. De administratie van de winkel accepteert geen pakketten onder rembours.

IV. GARANTIES EN KLACHTEN

1. Alle goederen die in de winkel verkrijgbaar zijn, vallen onder de fabrieksgarantie.

2. De aansprakelijkheid voor de schade die wordt veroorzaakt als gevolg van het niet naar behoren functioneren van goederen die op de juiste manier worden gebruikt, is beperkt tot de garantievoorwaarden die zijn gespecificeerd door de producent of de distributeur van de goederen.

3. Het doel van de goederen wordt gespecificeerd in de gebruikershandleiding. De administratie van de winkel is in geen geval aansprakelijk voor resulterende, indirecte en terugkerende schade veroorzaakt door oneigenlijk gebruik van de geleverde goederen.

4. De garantieperiode wordt gespecificeerd in de beschrijving gepubliceerd op de website van de winkel en de garantiekaarten die bij de geleverde goederen worden geleverd. Gedetailleerde garantievoorwaarden worden gespecificeerd in de garantie-gerelateerde documentatie uitgegeven door de garantiegever. Als de klant geen garantiekaart in de doos kan vinden, wordt het aankoopbewijs, namelijk kassabon of btw-factuur, beschouwd als het equivalent van een dergelijke kaart.

5. Indien een discrepantie tussen de specificiteit van het product en de bepalingen van de gesloten overeenkomst wordt vastgesteld, heeft de koper het recht de bestelde goederen te retourneren. De koper brengt de verkoper op de hoogte van het genoemde feit door hem een ​​gedetailleerde beschrijving van alle geconstateerde afwijkingen te sturen. De koper heeft het recht om de verkoper binnen 14 dagen vanaf het moment van ophalen van het pakket op de hoogte te stellen van dergelijke fouten. Nadien heeft de koper deze mogelijkheid niet meer.

6. Alle klachten met betrekking tot transacties die worden ingediend omdat men zich vooraf niet vertrouwd heeft gemaakt met de bepalingen van de overeenkomst van de winkel, worden niet in behandeling genomen.

7. De koper zal de verkoper schriftelijk informeren over alle gebreken van de gekochte goederen die zijn gebruikt in overeenstemming met de principes van redelijk gebruik, door middel van het klachtenformulier. Indien de klacht betrekking heeft op een artikel dat tijdens verzending is beschadigd, is het nodig om in aanwezigheid van de koerier een schadeprotocol op te stellen. Klachten kunnen per e-mail gestuurd worden naar het volgende adres: office@kurk-winkel.nl.

8. Geretourneerde goederen worden verpakt in originele dozen en bevatten alle integrale componenten. De goederen worden samen met het aankoopbewijs geretourneerd.

X
Bestel kurk monsters