Levering, retour, betaling

I. BETALINGSMETHODEN:

1. Kurk-Winkel online shop doet de volgende betaling formulieren beschikbaar voor de gebruikers: 

– VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, en Maestro creditcardbetalingen gerealiseerd door de eCard Inc. Company. Betaling realisatie kosten worden gedekt door de winkel.

– Betalingen via PayPal. Betaling realisatie kosten worden gedekt door de klant.

– Betalingen via Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań. Betaling realisatie kosten worden gedekt door de klant.

II. VERZENDING

1. Gekochte goederen worden geleverd aan klanten binnen de grenzen van Nederland via de GLS koeriers bedrijf of een bedrijf gelijk. 

2. Gekochte goederen worden geleverd aan het adres dat in het bestelproces voor. De klant is verplicht om de administratie van de winkel met name te informeren over iedere verandering die de impact op de overeenkomst besef, over de verandering van contactgegevens die cruciaal zijn voor verzending zijn, zoals over het veranderen van het contact e-mailadres en telefoonnummer. Overigens geldt voor e-mails en meldingen om oude adressen worden gestuurd.

3. Als gevolg van het feit dat de pakketten verzonden naar onze klanten zijn verzekerd, kijk dan op de inhoud van het pakket in de aanwezigheid van de koerier OP DE DAT van de uitspraak. In het geval van schade, dan kunt u overgaan tot het maken van een schade-protocol, waarin je de methode van bescherming methoden goederen gebruikt moet worden aangegeven ( “Fragile” sticker, karton verdelers, twee dozen, wrap), zoals te baseren op de verstrekte stukken informatie zullen we dan aanspraak maken op vergoeding van de levering bedrijf. 

Het pakket moet worden verzameld, foto’s van de beschadigde elementen moeten worden gemaakt, en dan onmiddellijk naar het volgende e-mailadres:

offcie@kurk-winkel.nl. De genoemde e-mail zal de basis vormen voor het eisen de terugkeer van alle elementen die zijn beschadigd. 

Moet de koerier weigert de inhoud van een pakket te controleren, noteer dan zijn of haar naam en telefoonnummer en daarna – alsjeblieft, informeren ons over de genoemde feiten. 

ALS JE niet voldoen aan de boven aangegeven regels zal KLACHTEN nog steeds worden beschouwd, maar de kosten van nieuwe elementen, EVENALS verzendkosten moeten worden gedekt door de koper.

4. Op het moment van orderacceptatie, het recht van eigendom worden overgedragen aan de koper, samen met de risico’s die verband houden met het bezit en het gebruik van de bestelde goederen, waaronder het risico van beschadiging van artikelen of verlies.

5. Zendingen worden gerealiseerd binnen 3 werkdagen. De administratie van de winkel heeft het recht om zending datum te wijzigen in het geval van het ontstaan ??van omstandigheden buiten hun controle hebben. Indien de opdrachtgever goederen die beschikbaar zijn op verschillende datums zijn heeft besteld, wordt de bestelling realisatie periode worden verlengd en de orde zal worden gerealiseerd na de ontvangst van de laatste item in de lijst.

6. Alle verzonden naar klanten items zijn zorgvuldig verpakt en verzekerd tegen verlies en beschadiging.

III. POST RETOURZENDINGEN

1. De klant kan besluiten de gekocht via onze winkel binnen 14 dagen vanaf het moment van het perceel verzameling goederen te retourneren. De goederen in kwestie alleen geaccepteerd indien ze in de originele, onbeschadigde verpakking naar ons worden verzonden, met alle componenten opgenomen, en als de goederen zelf niet beschadigd en eventuele sporen van gebruik dragen.

Contract beëindigingsformulier –Downloaden

2. Klant zal de oorspronkelijke overeenkomst beëindiging kennisgeving hechten aan het pakket en de originele aankoopbewijs (bon of factuur). Indien de klant niet voldoet aan de genoemde documenten toevoegen, moeten deze rubrieken niet worden aanvaard. Klanten zullen ook de administratie van de winkel met nauwkeurige gegevens van de koper, met inbegrip van zijn of haar bankrekening, waarop geld voor de gekochte worden geretourneerd.

3. Als er geen extra, bonus items samen voorzien van de bestelde goederen zijn geweest, zullen zij ook worden geretourneerd.

4. Administratie van de winkel zal de terugkeer van de waarde van het product te garanderen.

5. geld wordt binnen 10 werkdagen worden teruggegeven aan de voorwaarde bankrekening. Indien de betaling is gedaan via credit card, zal geld worden teruggegeven aan de rekening in verband met die kaart.

6. Verzending kosten worden niet geretourneerd.

7. De goederen worden geretourneerd op kosten van alleen de klant.

8. De Klant stemt in met de zaken tegen alle mogelijke schade die kan ontstaan ??in de loop van het transport te beveiligen.

9. Administratie van de winkel mag geen contant geld accepteren van levering pakketten.

10. Bij kaartbetalingen, zal geld worden teruggegeven aan de kaartrekening.

IV. GARANTIE EN KLACHTEN

1. Alle in de winkel goederen worden gedekt door de garantie van de producent.

2. De verantwoordelijkheid voor de schade veroorzaakt als gevolg van het niet goed functioneren van goederen gebruikt op een correcte manier wordt beperkt tot garantievoorwaarden die door de producent of de distributeur van de goederen.

3. Doel van de goederen wordt beschreven in de handleiding van de gebruiker. De administratie van de winkel mag niet, in geen geval, verantwoordelijkheid nemen voor als gevolg, indirecte, en terugkerende schade veroorzaakt door het oneigenlijk gebruik van de geleverde goederen.

4. Garantie termijn wordt vermeld in de gepubliceerd op de website van de winkel en garantie kaarten verstrekt samen met de geleverde goederen omschrijving. Gedetailleerde garantievoorwaarden worden vermeld in de garantie gerelateerde documentatie uitgegeven door de garantiegever. bon of btw-factuur – – Als de klant een garantiekaart in het vak, het aankoopbewijs, namelijk niet kan vinden, wordt beschouwd als het equivalent van een dergelijke kaart.

5. Indien een discrepantie tussen de specificiteit van het product en de bepalingen van de gesloten overeenkomst is vastgesteld, zal de koper het recht om de bestelde goederen terug te hebben. De koper zal de verkoper van het genoemde feit op de hoogte door het sturen van hem een ??gedetailleerde beschrijving van alle ge?dentificeerde afwijkingen. De koper heeft het recht om de verkoper te informeren over zulke gebreken binnen de 14 dagen vanaf het moment van het perceel collectie worden verleend. Daarna zal de koper die mogelijkheid hebben.

6. Alle klachten in verband met transacties als gevolg van het onvermogen om zich vooraf vertrouwd te maken met de bepalingen van de overeenkomst van de winkel worden niet beschouwd.

7. Koper zal de verkoper te informeren over alle fouten van de gekochte goederen die zijn gebruikt in overeenstemming met de principes van fair use schriftelijk door middel van het klachtenformulier.Indien de klacht betrekking heeft op een item dat beschadigd is tijdens het transport, is er de noodzaak om het opstellen van een protocol schade in het bijzijn van de koerier. Klachten kunnen via e-mail worden verzonden naar het volgende adres: office@kurk-winkel.nl .

8. In geval van weigering om het pakket in te trekken zonder voorafgaande verklaring van herroeping, zijn de heen- en terugzendkosten voor rekening van de klant. Indien de goederen niet worden afgehaald in het GLS-filiaal of in het Paketshop-Point, draagt ​​de klant de kosten voor het terugzenden van de goederen naar de afzender, d.w.z. het dubbele van de initiële verzendkosten.

9. Terugkerende goederen moeten worden verpakt in originele dozen en bevatten alle integrale onderdelen. Goederen worden samen terug met het bewijs van aankoop.

X
Bestel kurk monsters